2020年9月24日 星期四

台灣極具人氣【BHK’s 開環型紅麴】素食膠囊特別適合喜歡追求健康一族


❤️預防心血管疾病要趁早
都市人一向生活繁忙🈵又缺乏運動
飲食又唔均衡,經常大魚大肉
好容易造成心血管問題
我自己都唔例外,需要照顧好家庭之餘
又要為不穩定工作✈️時間作好安排
好多時都忽略自身健康,仲養成食無定時習慣🙈
最近的起心肝,開始上網留意🔍吓各類型保健食品
就俾我無意間發現喺台灣極具人氣嘅🔥
❤️ 【BHK’s 開環型紅麴】素食膠囊❤️
特別適合喜歡追求健康一族
經醫學證實紅麴能有效調節⚖️人體內的總膽固醇量
⭕️ 當中蘊含70%開環型嘅Monacolin K
無需經體內酵素轉換
可以更快更直接被身體吸收
⬇️降血脂⬇️降膽固醇⬇️降血糖功效
促進新陳代謝、強化肝臟
自然令血管更暢通🤩
⭕️ 特別加入專利輔酵素Q10
亦有保護血管、⬇️降低血壓功效
我自己就比較欣賞【BHK’s 開環型紅麴】係
✅ 純素保健食品,即使全素者都可以安心食用
✅ 只需每日1️⃣粒,就可以輕鬆維護心血管健康保持血管彈性,減少堵塞風險
✅ BHK’s 擁有專業營養研發團隊
通過多項台灣安全檢驗合格,我食得安心又放心❤️
🈴️ 特別適合
長者👵👨‍🦳、經常應酬🍻
加班輪班🕐、外食🥡、有吸菸 🚬 習慣的人士
擁有健康嘅體魄💪先能夠照顧家人




沒有留言:

張貼留言

Pixi Hello Kitty A for Apple面膜  全面改善肌膚乾燥暗啞

  外國天氣變化一向比較大 所以平日出trip✈️ 我一定會帶備面膜 要改善肌膚乾燥暗啞問題 最近就用緊呢款 💚Pixi Hello Kitty A for Apple 🍏 特別針對改善❣️老化❣️乾燥❣️暗啞等多重肌膚問題 配方蘊含多種維生素精華 能迅速有效滲透🧽至肌膚底...