2020年9月27日 星期日

【森田藥粧 】全新升級天然水活肌面膜系列

 森田藥粧 ‧ 全新升級的天然水活肌面膜系列

想皮膚無時無刻都keep住靚靚狀態
除咗做好每日護膚程序
面膜都係我家中必備嘅恩物🤩
我一直都有用開【森田藥粧 】嘅保濕面膜
貪佢有超強嘅補水效果而且性價比高🤩
最近見到【森田藥粧 】出咗全新升級天然水活肌面膜系列
無論係成分、配方、美容液含量(28g)等等都提升咗好多😍😍 
而呢個系列曾獲頒發多個獎狀及認可
引入香港短短數年間銷量更屢創佳績,
五年間每日售出超過42,000片! 我當然要率先試吓啦








💗
每片面膜有增量⬆️嘅美容液量(28g)
利用MEDMORI
®️獨家專利技術,萃取出分子量比一般方法細小數十倍的多醣,令人體肌膚更容易直接吸收😍
💗- 加入極具修復力積雪草萃取
有助舒緩鎮定肌膚,亦能強化防禦屏障,令肌膚形成保護膜,促進自我修護機能,同時達致抗皺及恢復緊緻彈性效果🧏‍♀️
💗不含酒精、礦物油、人工色素,成分溫和﹗
今次試咗呢兩款產品
💙《三重玻尿酸複合原液面膜》💙
🔸當中蘊含大中小分子玻尿酸能直入肌底,有強效深層保濕及全天候鎖水功效💧
🔸海藻萃取能幫助修護及柔嫩肌膚
個人用後感:肌膚即時回復彈性🧏‍♀️有光澤 💫緊緻度有所提升⬆️而且全日都keep住水潤💦
🧡《海洋膠原彈潤修護面膜》🧡
🔸蘊含水溶性膠原,有效防護外界環境對皮膚造成的損傷,令肌膚緊緻水嫩
🔸加入豐富水解膠原及海燕窩萃取等修護潤澤成份
🔸個人用後感:肌膚即時飲飽水💦,面上細紋明顯淡化,增加⬆️肌膚平滑感
大家都一齊升級⬆️😉
📍萬寧獨家發售

沒有留言:

張貼留言

Pixi Hello Kitty A for Apple面膜  全面改善肌膚乾燥暗啞

  外國天氣變化一向比較大 所以平日出trip✈️ 我一定會帶備面膜 要改善肌膚乾燥暗啞問題 最近就用緊呢款 💚Pixi Hello Kitty A for Apple 🍏 特別針對改善❣️老化❣️乾燥❣️暗啞等多重肌膚問題 配方蘊含多種維生素精華 能迅速有效滲透🧽至肌膚底...