2020年9月2日 星期三

💙Centralin x 威露士💙 【0.25秒速⾃動泡沬洗⼿液機】

 伴侶之間相處其實係一門學問

日常生活細節當然都不容忽略
基本如保持個人衛生就好重要

最近同老公shopping見到呢部
💙Centralin x 威露士💙
【0.25秒速⾃動泡沬洗⼿液機】








依家連洗手都變成樂趣😍
完全改寫我哋生活習慣💯

只需要0.25秒就可以⾃動唧出豐盈泡沬

防濺⽔機身設計 
即使放置於洗手間都可放心使用
更換方法簡單
配合埋補充裝即可作長期使⽤

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

而對我呢啲有輕度潔癖嘅人嚟講
就最鍾意聞到對方身上衣物嘅清新香味

所以我哋最近轉用埋可令衣物散發芬芳香氣長達16週嘅
💗FÜM 紡優美殺菌衣物留香珠💜
💗愛的宣言:Pink Love/💜薰衣草: Lavender
( 只需於洗衣時倒入適當份量
連同洗衣劑一併放入洗衣機內使用)

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

為左慶祝我第500則帖文🎉
今日就嚟個GIVEAWAY🙌
答謝大家一直嘅支持💋

🎊 GIVEAWAY(得獎名額:10名)🎊
🔥10部0.25秒速⾃動泡沬洗⼿液機;
🔥10 Sets 衣物留香珠 (一set兩瓶不同香味)
只要答啱第1條簡單問題  以下步驟:

1️⃣ 我同老公共育有多少個小朋友
2️⃣ 留言tag 3位朋友(次數不限)
2️⃣ 讚好❤️ IG @walchhk 
3️⃣ Follow我IG @karry113 + Like❤️我最近6則帖文

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

To celebrate my 500th Post & thank you for supporting me along the way
🎊Now I’m giving away the following🎊
(10 quota in total)
🔥10 set of Centralin x Walch speed foaming 0.25 sec automatic dispenser 
🔥 10 sets of ar FÜM In-wash scent booster (pink love/lavender)

Simply answer question #1  tag 3 of your friends  follow the rest of steps and you’re in🤟:

1️⃣ How many children do my husband and I have in total
2️⃣ tag 3 of your friends on comment box(unlimited times)
3️⃣ Follow IG @walchhk
4️⃣ Follow my IG @karry113 + Like ❤️my latest 6 posts

@walchhk #walchhk #快人一泡 #衣物留香珠 #karryshare

沒有留言:

張貼留言

所有菜式均選用日本時令矜貴食材製作 大滿足!

  放假時間想食餐好當然要做吓功課 見到尖沙咀 ~ 鮨 央泰 以江戶前風格廚師發辦 Omakase 作招徠 直接吸引到我 於是一早訂咗位 廚師只挑選時令及矜貴食材製作成壽司🍣或刺身 務求客人品嚐到新鮮日本🇯🇵食材嘅鮮味 最近做緊嘅晚餐👑【皇】Sumeragi 無論由前菜、...