2020年9月16日 星期三

Dr. Kong全新引入「3D智能驗腳儀」確保小朋友著得舒適又健康

 開心時光過得特別快

眨吓眼Anthea就成為小學雞啦

開學前當然要為小朋友搜羅用品


今日我就專程帶佢行街街
等佢放鬆心情迎接新學年
一見到Dr. Kong嘅返學鞋款同眾多款式嘅書包🎒
佢就即刻好興奮咁拖咗我入去🤣



店員親切友善 先了解咗我哋嘅需要
再細心利用Dr. Kong全新引入嘅
「3D智能驗腳儀」幫Anthea 驗腳
過程只需1分鐘 簡便快捷
之後店員又以專業知識講解結果
仲詳盡解釋番囡囡腳部生長情況
協助我哋選擇合適嘅返學鞋同鞋墊俾囡囡
當然仲有佢最愛😍嘅粉色💗系書包🎒


由於小朋友足部仍然處於發育階段
而佢哋著返學鞋嘅時間又比較長
為佢哋選擇一對合適嘅鞋相當重要
有咗呢部「3D智能驗腳儀」
就可以確保小朋友著得舒適同健康
作為父母我哋都可以更放心啦😍


睇到Anthea滿足嘅笑容就知道佢對於今次嘅驗腳體驗非常滿意啦💯

Dr. Kong健康鞋 (Hong Kong Official)
#DrKong #ChecknFit #驗腳配墊 #3D智能驗腳儀 #扁平足 #後足外翻 #健康鞋 #鞋墊 #買鞋前先驗腳 #著鞋要健康去搵DrKong #無壓護脊書包
@drkong.footcare.hk

沒有留言:

張貼留言

Pixi Hello Kitty A for Apple面膜  全面改善肌膚乾燥暗啞

  外國天氣變化一向比較大 所以平日出trip✈️ 我一定會帶備面膜 要改善肌膚乾燥暗啞問題 最近就用緊呢款 💚Pixi Hello Kitty A for Apple 🍏 特別針對改善❣️老化❣️乾燥❣️暗啞等多重肌膚問題 配方蘊含多種維生素精華 能迅速有效滲透🧽至肌膚底...