2020年11月27日 星期五

讀者可享$100蚊Mushroomland Zoom Art Class試堂優惠

 #讀者優惠 #100蚊試堂 #Mushroomlandhk #zoomclass

最近疫情又再反反覆覆 小朋友又要繼續停課 咁多時間留喺屋企點樣打發好? 計我話,俾小朋友上 #視像畫班 就最適合消磨時間啦


Anthea同Andrea兩姊妹唔經唔覺已經上咗4堂畫班@mushroomlandhk 當初一開始#zoom 都怕佢哋唔適應、唔投入,但原來啱啱相反,睇見佢哋每次都好期待、好留心老師嘅講解、又好俾心機構圖同上色,我都有種莫名嘅開心。 繪畫絕對係美感培養嘅方法之一,既可培養小朋友專注力,亦可啟發佢哋嘅創意思維能力,對於小朋友成長係不可或缺嘅元素。


【$100讀者試堂優惠】 如果大家有興趣俾小朋友試下
#在家上興趣班 1. 只要留言到我IG@karry113 / FB@Little-K 留言#我想試堂」 2. share & like 呢個post 即可以優惠價HKD$100 上Online Zoom Art Class 一次啦! (#海外讀者 亦可享是次優惠! )

#onlineClass #網課 Mushroomland HK - Creative Art

沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...