2020年11月18日 星期三

把握Marc Mirren「Singles Day x Black Friday 」限時活動折扣優惠

 簡約設計風格一向都係我杯茶

俾人感覺舒適耐看又不失優雅 每日出門前,為自己嘅造型搭配一啲簡單飾品,絕對有助突顯個人風格

好高興受到嚟自北歐瑞典品牌【Marc Mirren】邀約合作,令我提前收到呢份靚靚聖誕禮物 我所戴嘅係品牌系列中: NOVA手鏈 + ORB項鍊 【Marc Mirren】由女性設計師掌舵,一系列精緻簡約設計包括墜飾、耳環、項鏈、手鏈,以至於可疊戴的戒指,貼心為女性打造經典時尚飾品。

想為身邊摯愛搜羅貼心聖誕禮物,快啲把握 「Singles Day x Black Friday 」限時活動折扣優惠,即日起至 11月30日於官網購買任何首飾: ~ 即享全單8 折 ~ 輸入我個人專屬優惠碼 「karry5」➡ 更可獲額外 95 折優惠 ~ 免運費、30天免費退換

https://marcmirren.com/hk/ @marcmirren #MarcMirren #DetailsByMM #MM瑞典首飾 IG @marcmirren @marcmirren_hk FB @ Marc Mirren

沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...