2021年1月17日 星期日

首推「潔淨美容」概念 韓國製造 【andLAB零害美肌水滴B5面膜】

 #文末優惠 #優惠價 #優惠碼

秋冬乾燥天氣之下 勤力敷保濕面膜是常識吧 今日就等我呢個shopping queen帶大家去網羅好東西 首推「潔淨美容」概念為宗旨韓國 製造嘅 【andLAB零害美肌水滴B5面膜】 ~ 符合EWG安全標準認證:無添加成分,產品對人體及環境不會構成傷害和破壞,令我可以安心使用 品牌主張「簡約配方」即可「 高效護膚」 ~ 成份天然,不含酒精和香料,令皮膚保持透氣舒適 ~ 性質溫和:敏感肌、孕婦都適用

andLAB擁有兩項皇牌專利成分與技術: 1. Natural Protection: - 配方蘊含具抗氧化功效煙酰胺,預防皺紋出現及延緩肌膚衰老,令肌膚回復年輕。 - 維他命B5有助補濕,刺激膠原蛋白增生,有效修復皮膚及幫助重建細胞,為肌膚建立保護屏障,增強皮膚表面抵抗外來因子侵害。 2. Aquaxyl™多糖型保濕劑: 具強效保濕作用,瞬間為肌膚補充水份,令肌膚回復水嫩潤澤,飽滿有彈性

首次試用感: 面膜剪裁非常貼面,由於質地輕薄,整個過程肌膚感覺透氣舒適,沒有半點刺激。而且超多精華,能夠迅速為肌膚注入大量水份。 我就跟住建議連續敷咗5️日,肌膚顯著回復水潤嫩滑,而且變得亮白有光澤,為我趕走暗黃。保濕效果顯著,肌膚飲飽水,自然脹卜卜,重拾飽滿,彈性UP! 想達至最佳效果,其後一星期使用一次即可!

想為乾燥肌膚急救<SOS>回復年輕,即以 優惠碼《ANDYPLS30》 到以下連結選購⬇
https://buyings.cc/c/QjQUCRTYKJ3Ab
(優惠期:即日至2月28日止)
Yaspls IG@yasplshk #yasplshk

沒有留言:

張貼留言

購買【奇華餅家】五月粽或五月粽禮券滿 HK$100 送HK$20現金券乙張

  百般「粽」子滋味在心頭💕 即將踏入農曆五月端午節🎏 我就梗係一早準備好小朋友最鍾意嘅端午粽 今次揀咗【奇華餅家】嘅五月粽同小朋友齊齊應吓節☺️ 貪佢口味夠創新💫 提供嘅款色選擇又夠多 就算口味唔同嘅朋友仔都照顧周到 好似呢款創新又滿載韓風🇰🇷嘅 「韓式人蔘雞粽」 就...