2021年1月31日 星期日

【WM Project】推出3款既時尚又環保可重用口罩

 全城抗疫已超過一年

如果要數去年掉棄口罩數量 簡直難以估計唔敢想像 所後最近我入手呢款可重用口罩♻ 【WM Project】 ~ 結合歐盟生產「Polygenie ViralOFF」紡織品抗病毒技術製成 ~ 配合嶄新技術以達致兩小時內可分解減少99%病毒 ~ 可重複使用達50次


我戴緊嘅呢款係《V-shape》系列 3-D立體剪裁設計✂ 修飾面型效果顯著


我最欣賞佢嘅耳繩可自由調校長度,口罩質地柔軟、夠曬貼面之餘,最緊要透氣度高,就算戴足全日都唔覺得侷、唔會產生異味,咁就唔怕有口罩肌啦! 另外,【WM Project】仲提供《Leisure》,《Natural》 共3款既時尚又環保♻系列 愛護自己、珍惜地球 大家都同我一齊加入抗疫新世代啦


零售點: 尖沙咀河內道18號K11 Art Mall 2樓217B舖 @WMProject_mask
#WMMask #WMProject #HKMASK #Reusablemask #可重用口罩 #環保時尚口罩 WM Project Mask

沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...