2021年2月27日 星期六

【ADJUNVANT】Re:>>>「電」「糖」營養護理系列

 女生能夠擁有一把亮麗又富光澤嘅秀髮當然會額外吸引

但對於有漂染習慣嘅我嚟講 髮尾就好容易開叉又有斷裂問題 最近見到呢款由日本製造 達Hair Salon級專業護髮品牌 【ADJUNVANT】以科研配方推出5款 Re: >>>「電」「糖」營養護理系列 洗頭水+ 護髮產品 我就即刻心郁郁試一試佢 我手上拎住 綠色包裝充滿春日氣息嘅係 【修復護理系列】 有陣陣佛手柑味道 感覺特別清新 配方專為染髮、電髮及受損髮質而設 適合中性至乾性髮質


【修復護理洗頭水】 天然成分主要萃取自蠔、椰子等 ~ 性質溫和:不含化學起泡劑,減少對頭皮刺激 ~ 含甘草精華:有效舒緩痕癢及炎症,令頭皮回復健康 ~ 特別加入一片獲得日本設計專利,由碧茜及檸檬酸提煉而成嘅ReLeaf: 可釋放負離子,發揮抗菌、防腐、清潔功效 【修復護理修護霜】 蘊含豐富角質蛋白、海藻糖以及單糖類 ~ 有效保護鱗狀表皮層,修復髮絲受損蛋白質 ~ 配方有助滋潤髮絲,令秀髮回復彈性及強韌


用咗一段時間,依家我嘅頭髮變得更為強韌健康,折斷問題亦都有所改善 想喺屋企擁有安全、專業護髮體驗 大家都快啲去
Adjuvant HK 了解吓啦 #adjuvanthk #美髮用品 #haircare #洗頭水 #護髮素 #護髮 #護髮推薦 #香港網店 #香港網購 #hkonlineshop #hkonlinestore #hkbeauty #hkbeautyblog #hkbeautyshare #hkbeautyreview #haircareproduct #haircareroutine 

沒有留言:

張貼留言

購買【奇華餅家】五月粽或五月粽禮券滿 HK$100 送HK$20現金券乙張

  百般「粽」子滋味在心頭💕 即將踏入農曆五月端午節🎏 我就梗係一早準備好小朋友最鍾意嘅端午粽 今次揀咗【奇華餅家】嘅五月粽同小朋友齊齊應吓節☺️ 貪佢口味夠創新💫 提供嘅款色選擇又夠多 就算口味唔同嘅朋友仔都照顧周到 好似呢款創新又滿載韓風🇰🇷嘅 「韓式人蔘雞粽」 就...