2021年2月14日 星期日

SugarBear®️Sleep助眠小熊維他命軟糖 讓你重拾優質睡眠

SugarBear Sleep Mannings 萬寧
香港人一向生活繁忙 每日承受不同程度壓力 除咗影響睡眠質素之外 嚴重嘅話仲會引致失眠 最近行街見到呢款包裝既可愛顏色又奪目 【SugarBear®️Sleep助眠小熊維他命軟糖】 入面裝滿咗紫色一粒粒可愛熊啤啤 即時少女心大爆發帶咗佢哋返屋企

擁有專利Rest Well Blend科研配方 美國製造嘅 【SugarBear ®️Sleep助眠小熊維他命軟糖】 由褪黑激素配製而成(包括檸檬香脂葉,西番蓮,纈草根和5-HTP) ~ 蘊含純素食維生素複合物 ~ 無大豆、無麩質 ~ 不含人造甜味劑及香料


雜莓味嘅小熊軟糖雖然好好味 但記得每日食2粒就足夠啦 我習慣臨瞓前食,發覺自己心情同神經都可以好好放鬆☺ 仲一覺瞓到大天光添☀ 令我有足夠精神去應付每日繁忙嘅生活 依家助眠小熊維他命軟糖已經成為咗我「sleeping buddy」啦

大家都快啲搵返自己嘅sweet dream 齊齊體驗 【SugarBear®️Sleep助眠小熊維他命軟糖】 帶俾你嘅優質睡眠啦 * 於網店選購時輸入我個人優惠碼《karry113》➡ 即享95折優惠 快啲去SugarBear網站訂購啦 

www.sugarbearhair.hk 

沒有留言:

張貼留言

購買【奇華餅家】五月粽或五月粽禮券滿 HK$100 送HK$20現金券乙張

  百般「粽」子滋味在心頭💕 即將踏入農曆五月端午節🎏 我就梗係一早準備好小朋友最鍾意嘅端午粽 今次揀咗【奇華餅家】嘅五月粽同小朋友齊齊應吓節☺️ 貪佢口味夠創新💫 提供嘅款色選擇又夠多 就算口味唔同嘅朋友仔都照顧周到 好似呢款創新又滿載韓風🇰🇷嘅 「韓式人蔘雞粽」 就...