2021年3月27日 星期六

Dr.Kendrick《除油脂粒睡眠面膜》改善眼周油脂粒 有效抑制痘痘粉刺

 有留意開我介紹嘅朋友應該知道我早前已經有推介過嚟自美國醫學品牌【Dr. Kendrick】嘅產品

最近回南天 潮濕又悶熱 仲要keep住戴口罩 肌膚都開始投訴 搞到有痘痘出現 我就決定試用埋【Dr. Kendrick】 《除油脂粒睡眠面膜》


獨有專利配方: Granulelyse |水母肽幹細胞 蘊含極其活躍再生基因,幫助激活人體再生循環,迅速紓緩肌膚壓力,修復環境對肌膚侵害


透明啫喱狀嘅質地,令修護養分能迅速被肌膚吸收。而且夠曬清爽,唔黏笠,仲有陣陣清涼感覺,有效為肌膚舒壓。 於喑瘡位置,我會厚敷一層,能瞬間有效舒緩因暗瘡引起嘅紅腫同痕癢不適,起到鎮靜作用。長期使用,仲可以淡化痘痘印、減淡皺紋、延緩衰老


我最鍾意《除油脂粒睡眠面膜》 可以喺我瞓覺嘅時候持續為肌膚保濕 瞓醒第二朝只需用清水洗淨即可 而且感覺長效保濕 仲有睇得見嘅光澤 簡直係我呢啲懶人必備


✔ 有效改善眼部周邊油脂粒 ✔ 敏感肌適用 銷售點 ▶ 各大萬寧Dr Kendrick專櫃 ▶ 官網
https://www.drkusa.com ▶ HKTVmall ▶ Bigbigchannel #drkendrickhk @drkendrickhk #油脂粒 #暗瘡 #痘痘 #暗粒 #敏感肌 #醫學美容 #保濕 #黑頭 #粉刺 #幹細胞 Dr Kendrick

沒有留言:

張貼留言

購買【奇華餅家】五月粽或五月粽禮券滿 HK$100 送HK$20現金券乙張

  百般「粽」子滋味在心頭💕 即將踏入農曆五月端午節🎏 我就梗係一早準備好小朋友最鍾意嘅端午粽 今次揀咗【奇華餅家】嘅五月粽同小朋友齊齊應吓節☺️ 貪佢口味夠創新💫 提供嘅款色選擇又夠多 就算口味唔同嘅朋友仔都照顧周到 好似呢款創新又滿載韓風🇰🇷嘅 「韓式人蔘雞粽」 就...