2021年8月25日 星期三

澳洲製造 有機及純素【Superfood Lab】同時抗醣 + 燃脂(限時9折優惠)

 天氣熱辣辣🥵

搞到運動意欲都降低😖
腰肢間嘅脂肪又開始積聚
鬼鼠肉無所遁形🙈

最近同朋友傾開 佢哋介紹我試呢款由澳洲🇦🇺製造、配料均取自天然🌱 有機及純素食材嘅美國🇺🇸品牌SUPERFOOD LAB
🧡【SuperHot Block ➕ Burn】 🧡抗醣 + 燃脂🔥


品牌以保存食物原有營養為宗旨🤩
⭕️不含添加劑或防腐劑
⭕️第一步先抗醣隔澱粉:
✴️天然超級水溶性纖維 PHGG
屬專利超級 💥抗醣配方
在消化系統中與水分結合成凝膠狀態
形成天然屏障
➡️ 抑制高達 50%醣分➕ 20%卡路里攝取*
⭕️第二步再燃燒脂肪:
✴️覆盆子酮:激活身體更強的生熱能力,燃燒腹部頑固脂肪,打造易瘦體質
✴️綠咖啡豆:燃脂成分,有效減少醣分吸收及積存在體內的醣分代謝

⭕️ 適合搭配生酮飲食:幫助高醣高脂肪飲食人士擊退脂肪及水腫問題



我試食咗一個月
期間我嘅飲食習慣同之前一樣
無特別戒口 亦都無特別做多咗運動
上磅減咗2Kg🤩


我試食咗一個月
期間我嘅飲食習慣同之前一樣
無特別戒口 亦都無特別做多咗運動
上磅減咗2Kg🤩

🎀《 食用小貼士》
❣️每日 2-3 包
❣️餐前5-10分鐘服用
❣️加入100 ml水、飲品或食品當中


📍銷售點
🚩各大萬寧;
🚩以我個人Superfood Lab promo link🔗到官網購買更可享9️⃣折優惠🎉
➡️ http://superfoodlab.refr.cc/karry113

🔍了解更多:
www.superfoodlab.com/
SuperFood Lab Facebook : Superfood Lab - HK SuperFood Lab Instagram : www.instagram.com/superfoodlab/

#SuperfoodLabHK #superhotfatburn #blockandburn #減醣瘦身法 #低碳飲食 #健康食品 #生酮飲食 #ketofriendly #caloriesburned #carbsmakeyoufat #veganfriendly #nocarbs
Superfood Lab - HK








沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...