2021年9月28日 星期二

【ISDIN 臻維光護修復隔離水感防曬液 SPF50 】一次過為肌膚 防曬 ➕ 修復 ➕ 逆轉光老化

 紫外線☀️係加速肌膚老化嘅元兇

所以搽防曬😎絕對係護膚基本步

最近就用緊呢支由西班牙🇪🇸製造
適合所有膚質使用(包括敏感肌)
🧡【ISDIN 臻維光護修復隔離水感防曬液 SPF50 】(50ml)


每日出門前我都會先塗一層
由於佢細細支 方便攜帶
我仲習慣帶埋出街隨時補搽🤩

ISDIN防曬液主要成分:
DNA 🧬 修復因子|脂肽Q10|
膠原蛋白促生肽|透明質酸
可以一次過為我嘅肌膚
🌟防曬 ➕ 🌟修復 ➕ 🌟逆轉光老化
✔️ 有效抵抗光老化
✔️ DNA修復因子:幫助修復細胞層面的堆積光損傷,有效預防肌膚光老化;幫助修復受光損傷細胞回復健康
✔️令肌膚回復光澤💫及增加彈性🆙,修正並逆轉光老化痕跡🥰


有別於一般防曬乳霜
ISDIN防曬液以水💦作基底
質感輕薄水潤 非常容易推開
極速被皮膚吸收🧽
加上配方擁有護膚成分 能瞬間滋潤肌膚
仲有即時提亮膚色作用
用後亦唔會有黏膩感
令我嘅肌膚整日都可以保持清爽
無需擔心引發粉刺問題


💡《使用小貼士》
▶️ 均勻塗抹於乾爽肌膚
▶️ 按需要補塗以達致高效防曬保護
▶️ 出汗、游泳或擦拭後重新使用

@yatka_beauty
@isdin






沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...