2021年10月31日 星期日

將軍澳隱世夢幻咖啡店 讓你置身城中『大自然』

 最近帶咗兩位公主去將軍澳行街

無意間俾我發現呢間隱世cafe




Dreams Cafe】格調時尚簡約 環境寧靜
天花滿佈白雲裝飾 牆身設計亦顯心思
店主仲特意製造多個打卡corner📸
設計夠曬夢幻🌈☁️ 叫人印象深刻
輕易俘虜兩姊妹嘅心😍
踏入咖啡店
不自覺就被牆身上色彩繽紛嘅壁畫所吸引
感覺猶如置身於大自然🌴🦜 非常放鬆
好適合三五知己嚟享受一個悠閒嘅下午



食物方面,我哋點咗3款主食:
🍝《三杯雞意粉》🐔 $86
九層塔味道香氣四溢
熱辣辣嘅雞肉夠嫩滑 份量夠晒多 十分足料
聽店主講原來所用嘅醬料都特別揀選自台灣
難怪呢款台式料理味道咁正宗 😋
由於要遷就小朋友口味 今次意粉只做咗輕微bb辣🌶️ 連小朋友都食到 👍nice
加上意粉軟硬度適中 係我喜歡嘅質感🥰
做得非常出色 屬必點✔️之選


🥓《Dreams全日早餐》$108
煙肉夠香脆唔油膩、
大啡菇juicy又鮮甜 小朋友至愛🥰、
沙律🥗仲特別加入時令羽衣甘藍🥬、
烤蕃茄🍅、薯角、早餐腸、新鮮牛油果🥑、
配上鬆脆香口嘅英式muffin
認真夠晒豐富😋


🦞《龍蝦汁海鮮意大利飯》$118
熱辣辣嘅意大利飯吸收咗龍蝦汁嘅精華
食落每啖都充斥著香濃龍蝦汁味道
海鮮配料亦豐富 再配上煎香咗嘅鮮甜帶子
連兩姊妹都大讚好味🤤


另外我仲點咗3款飲品:
☕️Dirty 污糟咖啡 $38
混合4款優質咖啡豆沖調而成
第一啖飲得出熱熱香濃嘅Espresso♨️,加上奶嘅冰凍🧊,冷熱感覺交替,我個人非常欣賞💕
「咖啡控」絕對唔能夠錯過🤩


🌹荔枝玫瑰梳打 $48
呢款滿載少女氣息飲品 絕對屬我個人私心推介
鮮甜荔枝配以玫瑰花瓣🌹
我哋都即時被夢幻粉色💗深深吸引住😍
兩姊妹都急不及待爭住話要試飲🤣
味道甜甜夠清新 最後當然極速見底


🍹藍橙柚子梳打 $42
藍調顏色夠晒搶眼 啖啖都有酸酸甜甜嘅柚子味道 解渴又醒胃😉


同兩位公主開餐又點可以缺少佢哋最愛嘅甜品🍮
今次仲試咗幾款自家製甜品:😋🙈
🍭法式焦糖燉蛋🍮 Creme brûlée
面層焦糖做得既薄又脆
入面嘅布甸香濃幼滑
而且甜味控制得啱啱好
就算食晒整個都無膩嘅感覺😍
無論大人小朋友都無法抗拒😂


🍭 花生糯米糍
自家搓嘅糯米皮果然係唔同啲
特別煙韌彈滑 QQ質感都係我哋嘅最愛
入面用上嘅花生糖餡料豐富 抵讚👍

🍭砵仔糕(傳統原味/班蘭味)
兩姊妹同我一樣一向都係砵仔糕鐵粉
今次呢個砵仔糕仲特別加入超多紅豆
佢哋一見到都急不及待要試食🤣
砵仔糕做得煙韌甜軟又彈牙 非常有驚喜🎉
班蘭口味亦都好有驚喜 味道唔太甜
屬於水準之作💯
































沒有留言:

張貼留言

No.1 法國天然純植物護髮品牌 KLORANE 連續使用3星期 有效改善脫髮煩惱

  我自己經常有漂染頭髮嘅習慣 髮質難免受損 變得乾旱 最近仲有脫髮問題添 😣 為咗從根本改善問題 最近決定轉用 No.1 法國🇫🇷天然🌱純植物護髮品牌💚KLORANE 金雞納及有機雪絨花防脫髮洗髮水 ➕  防脫 育髮精華 皆因產品具🎖️臨床實證 連續使用1個月 有效...