2021年11月24日 星期三

秋冬轉季好拍檔【No.1 NIVEA潤膚露系列】 高度滋潤 保濕鎖水 為肌膚趕走紅腫痕癢

 最近步入秋冬🍂 氣溫驟降🥶

我嘅敏感肌又開始發作
變得乾燥、紅腫痕癢😖

之前試用過其他品牌嘅潤膚露都未能夠為我舒緩敏感症狀
直至轉用🥇【No.1 NIVEA潤膚露系列】🧴
❣️德國🇩🇪科研配方蘊含✔️高效成分 ➕
❣️針對不同肌膚問題而設✔️科研實證效果顯著
當然成為我轉季嘅好拍檔🙌🙌


💙《舒敏修復潤膚露》💧
特別適合我呢類容易泛紅、乾燥敏感肌
🔹蘊含豐富維他命原B5+甘油:
高效為肌膚注入水份💦
舒緩因乾燥而引起嘅紅腫不適、敏感症狀
🔹水嫩美肌精華:
有助穩定及平衡肌膚微生態
7️⃣2️⃣小時長效修復細胞
強化肌膚保護屏障 抵抗潛藏致敏源
提升肌膚自我鎖水力⬆️


💙《蘆薈舒緩潤膚露》🌱
適合中性至乾性肌膚、曬後肌膚急救
🔹溫和配方萃取自蘆薈🌱精華:
能即時滋潤修護肌膚 補充大量水份💦
瞬間為肌膚鎮靜降紅
🔹甘油
強效保濕因子能極速滲透🧽肌膚
質感清爽 為肌膚急救補水💦
長效達4️⃣8️⃣小時😍


💙《加倍美白緊緻修護潤膚露》💫
適合暗啞肌膚 長效改善膚色
🔹深層美白精華:
有助淡化黑色素、均勻及提亮膚色⬆️🧏‍♀️
🔹特別加入50倍維他命C +Q10精華:
重拾淨白剔透無瑕肌💫
肌膚回復緊致 重拾彈性🆙
長期使用 仲有助打造水嫩BB肌🥰


當然仲有唔少得呢個成分溫和 經典又萬用
💙《NIVEA Crème》
🔹含高效保濕因子Glycerin+油包水配方:
為肌膚形成鎖水保護層,高度滋潤、保濕鎖水💦
佢嘅用途多多(可以作為面膜、手膜、護唇、卸妝及身體磨砂之用)
對我嚟講,屋企一定要有看門口

【No.1 NIVEA潤膚露系列】
擁有不同功效選擇 總有一款迎合妳需要
大家都快啲為轉季做好準備
齊齊體驗吓【NIVEA】所帶嚟嘅滋潤感
好好呵護每一寸肌膚😇

IG@nivea_hk
#NIVEA #NIVEAHK #全球No1護膚品牌 #科研實證 #高效護膚新肌準 #日夜守護 #健康肌膚 #長效滋潤 #抗敏修復 #水嫩透白 #NIVEACare

NIVEA








沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...