2021年12月28日 星期二

【職極GigGik】推出 「New Gig」新功能 讓你發揮一技所長

眨吓眼又嚟到年尾👀
大家為2022新一年定立新目標未呢❓
由於疫情關係 我自己就無心插柳咁成為slasher一族
有幸參與各大品牌宣傳推廣

體驗到自由工作者嘅辛酸同樂趣🥰





為咗迎合freelancer / slashers 嘅需要
我最近留意到
💛【職極GigGik】💛
呢個專為一眾自由工作者而設嘅平台 @giggikhk
推出咗 「New Gig」新功能:
❣️ 提供一站式服務:由配對人才、付款,至跟進合約進度
❣️服務貼心,照顧生活所需:小至幫手買餸煮飯,大至商業海報設計服務都能辦妥
❣️令你喺賺錢同時,亦可以喺不同領域上吸取更多工作經驗💕





如果大家都係網店經營者 / freelancer / slashers 一族
又或者有意喺其他方面發揮所長成為自由工作者
千祈唔好錯過【GigGik】呢個搵工/宣傳平台
🌈話唔定你都可以喺2022新一年闖出一片天
💢大家都快啲用我嘅 #推薦碼
👉 oHeN31939
一齊加入「New Gig」
💗記得follow埋我個page➡️《Karry113》

IG@giggikhk
#NewGig #Freelancer #Slasher #hkfreelance #自由工作者 #職極 #giggikhk #recruitment #搵工好幫手 #隨時隨地隨身份
#karryshare

GigGik 職極


 

沒有留言:

張貼留言

No.1 法國天然純植物護髮品牌 KLORANE 連續使用3星期 有效改善脫髮煩惱

  我自己經常有漂染頭髮嘅習慣 髮質難免受損 變得乾旱 最近仲有脫髮問題添 😣 為咗從根本改善問題 最近決定轉用 No.1 法國🇫🇷天然🌱純植物護髮品牌💚KLORANE 金雞納及有機雪絨花防脫髮洗髮水 ➕  防脫 育髮精華 皆因產品具🎖️臨床實證 連續使用1個月 有效...