2022年2月27日 星期日

撈麵醬汁味道創新 麵身煙韌爽彈 份量夠多 真心滿足

 日本🇯🇵拉麵🍜平日就食得多

日式撈麵我都係第一次試

聽聞最近香港開咗第一間☝️日式撈麵
於是我就慕名而來
全新開幕嘅【KOKORO TOKYO MAZESOBA】
位處灣仔鬧市


呢間人氣🔥日本🇯🇵過江龍原來甚有來頭
成為日本東京連續2屆取得No. 1 🥇外賣自取麵食品牌


🤍【KOKORO】店面簡約時尚甚具日本🇯🇵設計風格
餐廳入面嘅3幅壁畫更由日本🇯🇵人氣🔥書道家万美(Mami)親自到港繪畫🎨
自創畫風融合日本🇯🇵書法與街頭塗鴉藝術
設計獨特 令人印象難忘💕



原來品嚐撈麵都可以好講究,餐廳建議
1. 先將醬料攪拌均勻享用
2. 品嚐1/3後,可隨個人喜好添加黑胡椒
3. 品嘗2/3後,添加【KOKORO】秘製香醋
4. 食完撈麵,可要求店員送上白飯🍚,攪拌成肉燥飯享用


🍜正宗全材料東京撈麵(L)$109
店員遞上嘅時候已經睇得出師傅擺盤用心
面層鋪滿豐富食材 令我垂涎三尺🤤
叉燒變身成粒狀 以厚切大大粒呈上
咬落啖啖肉 口感豐富得嚟唔會韌
熱辣辣嘅粗身拉麵🍜麵身煙韌爽彈 係我喜歡嘅質感
配以微辣🌶️肉碎、蔥花、生蒜🧄、竹筍、紫菜、溏心蛋🥚、生蛋黃
攪拌均勻之後 每啖都充斥著配料嘅香味
如果跟建議食法加入黑胡椒/【KOKORO】秘製香醋
味道會更豐富、更惹味😋


🍜24月熟成芝士🧀撈麵(L)$109
用上24月熟成芝士🧀味道濃郁
好適合喜歡❤️重口味嘅朋友😍
入面加入炒香咗嘅菇菌
攪拌均勻之後,食落啖啖都充斥著香濃芝士味道,有幾分意法日式fusion嘅感覺,將撈麵提升至另一番境界
點呢款撈麵會附上獨家炮製玫瑰醬🌹
加入撈麵一同進食 味道變得清新🌱唔覺膩
我自己幾喜歡呢個口味 私心推介💕



而麵嘅份量可以分為M/L 迎合唔同食客需要
今次揀選咗L 份量真心多 食完好滿足🥰


食厭咗傳統湯拉麵嘅朋友 可以試吓全新撈麵新口味


















沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...