2022年3月22日 星期二

留在家中抗疫 精美小食之選:【Inspiration Lab】靈感實驗室手工曲奇

 日日要留喺家中🏠抗疫😷

心情難免會變得鬱悶😮‍💨 呢個時候可以為家人準備精美小食絕對有助放鬆心情🥰

全家人一向都鍾情於曲奇餅🍪 最近就被我發現到呢間小店 【Inspiration Lab】靈感實驗室手工曲奇🍪 (6款口味 x 5 pcs) ❣️牛油🧈|❣️朱古力🍫|❣️肉桂| ❣️咖啡☕️|❣️紅莓🍓|❣️伯爵茶 咁多款口味 總有一款迎合你心水 仲非常適合一家人齊齊分享


【Inspiration Lab】堅持✊新鮮烘培 ✔️全人手香港🇭🇰製造手工曲奇🍪 每塊均精心製作 ✔️由選料到入袋每一塊都係由師傅親自主理,著重品質 ✔️無添加防腐劑|不含人工香料、人造色素及乳化劑 咁就可以食得更健康、更安心🥰

難怪口感鬆化又富香濃牛油🧈味道 大人小朋友都一食愛上😋 愛不釋手🤩 屬咖啡控嘅我 亦一向鍾情於伯爵茶 所以咖啡 ➕ 伯爵茶絕對係我嘅心水💕


而小朋友就對朱古力🍫➕牛油🧈情有獨鍾 另外加入咗紅莓🍓乾果嘅紅莓口味酸酸甜甜 味道比較清新 感覺食得更健康☺️


#肉桂 口味一定係#肉桂控 必食 打開包裝已經聞到獨特香濃嘅肉桂味道 要長期抗疫💪 當然要有開心小食😋 🎉有興趣品嘗優質曲奇🍪嘅朋友 依家就有個🌈優惠送俾大家 只要提及由我介紹 IG@karry113 即享💢 優 惠 價 $1 6 8(原價$208)


📍 WhatsApp落單 📲
wa.me/ 852 59137986 @inspiration_labhk #inspirationlabhk #inspiredme #karryshare










沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...