2022年4月28日 星期四

《南蠻炸雞丼》炸雞大大件 份量十足

最近經過【吉野家】見到有新品《南蠻炸雞丼》 🍱推出 
我就二話不說率先試一試佢😊


今次我以🔥 $5 9 優惠價就可以享用到《南蠻炸雞丼》大盛(原價$62) 全因我下載⏬咗「吉野家 Yoshinoya」App 成為「吉野家族」會員

估唔到今次呢款炸雞🍗嘅賣相及味道同樣有驚喜🎉 同店內宣傳相片比較之下可以講得係一模一樣🤩 炸雞數量有5件之多 完美覆蓋整個丼飯表面 每件炸雞都係🍗熱辣辣♨️ 外層炸得金黃色香 咬落香脆可口 入面嘅雞肉仍然保持嫩滑多汁 夠曬juicy😋 食落啖啖肉 口感豐富 完全唔會嚡口



丼飯配上甜甜酸酸嘅南蠻漬及他他醬 配合炸雞一同進食 令味道更為豐富有層次 真係令人胃口大開 完全超出我嘅期望🤩


當中加入嘅大量椰菜絲🥗成件事平衡返!🥰 另外我仲以$8優惠價加配🍑《白桃乳酸特飲》🍹 甜甜嘅桃味加上爆爆珠,令到口感更加豐富。 咬開入面係香甜嘅果汁 用佢嚟解暑一流


以呢個咁優惠嘅價錢就可以品嘗到正宗日本🇯🇵味道 性價比真心高 🤩當然屬必食推介‼️













 

沒有留言:

張貼留言

購買【奇華餅家】五月粽或五月粽禮券滿 HK$100 送HK$20現金券乙張

  百般「粽」子滋味在心頭💕 即將踏入農曆五月端午節🎏 我就梗係一早準備好小朋友最鍾意嘅端午粽 今次揀咗【奇華餅家】嘅五月粽同小朋友齊齊應吓節☺️ 貪佢口味夠創新💫 提供嘅款色選擇又夠多 就算口味唔同嘅朋友仔都照顧周到 好似呢款創新又滿載韓風🇰🇷嘅 「韓式人蔘雞粽」 就...