2022年8月31日 星期三

L'ORÉAL PARiS 昇華修護美髮油多效修護 (乾旱髮質適用) 髮絲長效保持貼服 用後不殘留油膩感

 我一向都有漂染頭髮習慣

不過就會令到頭髮受損 變得乾旱 又多毛燥 以前試過用髮尾油去改善問題 但係用咗之後出一陣街就變得笠痴痴😖 整把頭髮望落好油膩🙈 感覺唔係咁舒服 好彩自從用咗L'ORÉAL PARiS 昇華修護美髮油多效修護 (乾旱髮質適用)之後就輕易為我解決種種髮絲煩惱

佢嘅質地輕盈 一抹即可迅速被髮絲吸收 使用後感覺清爽 手心亦唔會殘留油膩感🤩 當中保濕成分💦有效為我改善毛燥問題 令髮絲長效保持貼服 同時不失空氣感 就算外出一整日髮型都無出現扁塌情況或者感覺黏笠 即使遇上天氣潮濕或乾燥日子 效果依然滿意💯 ✅ 特別適合乾旱髮質使用

最鍾意係每次用完後 整把頭髮散發出陣陣法國🇫🇷玫瑰🌹優雅香氣 令我全日keep住好心情💕 如果妳都想頭髮keep住全日貼服 快啲齊齊入手體驗下啦💫 L'ORÉAL PARiS昇華修護美髮油多效修護 (乾旱髮質適用) 🛍 $1 2 5 / 100ml(*建議零售價)


📍銷售點 萬寧|屈臣氏|莎莎|HKTVmall|百佳|各大藥房 #lorealpairshk #lorealparis科研成果 #worthit #我值得擁有 #hairoil #護髮油 #髮尾油 #extrarich #Elseve #karryshare @lorealparis L’Oréal Paris






沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...