2022年10月21日 星期五

於MIRO 新店開張期間(10 月 17 - 31 日): 到門市購物 即享8折優惠 !cap圖更即獲免費扭蛋機會一次

 #文末送禮

我同好多媽媽👩一樣 生咗兩個小朋友之後 都會遇到產後皮膚鬆弛煩惱😣 🧍‍♀️尤其胸部下垂問題🙈 但係如果長期穿著鋼圈內衣又會對胸部造成壓力 影響日常生活作息 長遠對身體構成健康影響
\\

好彩最近同媽媽朋友傾開 佢介紹咗我@mirobrajp 佢哋嘅🎖皇牌產品 無鋼圈機能內著 採用日本🇯🇵 4D引流技術 令所有內衣均符合人體工學設計 可以幫助✔️消除副乳 ✔️改善胸型 ✔️防止下垂 而最重要✨係所有內衣都係🈚️鋼圈 唔會對胸部構成負擔 加上質料舒適 可以好好呵護每吋幼嫩肌膚 咁就啱晒追求自然、舒適感嘅我




配合獨特剪裁✂️ 即使內衣採用無鋼圈設計都一樣有理想嘅承托效果 第一次著起之後 仲有即時⬆️升級效果😍 support比起有鋼嘅內衣更好、更舒適 真係好神奇🤩



🛍依家MIROBRA 又有新店開張🎊 有好多新款內衣👙選擇 仲有購物優惠添

💢10 月 17 - 31 日 新店開張期間(一連兩星期): 🔥於MIRO 5️⃣間門市購物🛍 🌟 即享8️⃣折優惠 🌟

📣📣 我仲幫大家拎咗獨家優惠 📣📣 只要cap底我呢個post 到5間分店購物 即獲免費🆓 扭蛋機會一次🎁 🎉🎉有好多禮物🎁 ➕ 現金券等緊你哋‼️

大家記得把握黃金優惠期,齊齊入貨啦‼️ 🎀 購物小貼士 🎀 shopping前仲可以先預約,去到就可以盡情輕鬆shopping唔洗等💫


#mirobra #mirobrajp #升cup #功能內衣 #無鋼圈 #everydayiwear #改善副乳 #karryshare #產後媽媽 MIRO everyday i wear




















沒有留言:

張貼留言

所有菜式均選用日本時令矜貴食材製作 大滿足!

  放假時間想食餐好當然要做吓功課 見到尖沙咀 ~ 鮨 央泰 以江戶前風格廚師發辦 Omakase 作招徠 直接吸引到我 於是一早訂咗位 廚師只挑選時令及矜貴食材製作成壽司🍣或刺身 務求客人品嚐到新鮮日本🇯🇵食材嘅鮮味 最近做緊嘅晚餐👑【皇】Sumeragi 無論由前菜、...