2022年10月27日 星期四

日本製一系列【UNIMAT果昔】輕鬆改善腸道健康 提升身體燃脂力 帶嚟更年輕、有彈性肌膚

 想有效率地奇蹟瘦身⁉️

我自己雖然會做適量嘅運動 不過隨著年紀增長 就發覺效率比較低🙈 所以最近開始keep住飲用由日本🇯🇵製造嘅一系列【UNIMAT果昔】

我自己就特別鍾意飲新推出嘅: 💗奇蹟活膚果昔🍑 有甜甜嘅白桃味道 容易入口 非常清新 🌱 ✔️特別加入嘅Niacin ➕ Ceramide: 🔸幫助提升身體NAD+ 水平⬆️ 🔸加速肌膚修復能力及細胞代謝🔄 🔸提升肌膚鎖水力💦


特別適合乾燥肌膚 有助強化肌膚屏障 ✔️ Lactic Acid Bacteria K-1: 排毒去痘,加強腸道蠕動、幫助排走宿便💩及毒素,暗瘡問題迎刃而解🤩 ✔️Okara: 有助增加3倍飽腹感、抑制食慾,美顏同時瘦身 Keep住每日飲用 皮膚自然更加彈滑年輕🤩

我keep 住飲用咗大概3個星期 每日排便時間更暢順 腸道健康大大改善 我嘅皮膚都有睇得到嘅變化 質感水潤💦平滑 更具彈性🆙 體型改善咗 連皮膚都光滑咗💫感覺更年輕

依家只要每日飲用一杯果昔就可以輕鬆為我 🌟改善腸道健康 🌟提升身體燃脂力🔥 🌟仲可以帶嚟更年輕、有彈性肌膚🧏‍♀️ 一杯果昔3️⃣重功效 而且味道亦非常討好 與一般奶昔無異 令人一試愛上😍



另外仲有兩款口味 迎合唔同需要嘅妳 ❤️ UNIMAT雜莓燃脂果昔🫐🍓 ✔️有助整理腸胃、增加口感及飽腹感 ✔️促進血液循環🔄、 抗氧化、加速燃燒脂肪🔥 💚牛油果輕食果昔🥑 ✔️具去水腫功效,自然瘦得更加靚😉 ✔️ 潤腸排毒、幫助排走宿便💩

想體驗逆齡瘦身奇蹟⁉️ 一於齊齊飲用【Unimat 果昔】 @Unimat.HK @unimathk_official #逆齡NAD+ #鎖水力 #Unimat奇蹟活膚果昔 #去痘 #屈臣氏有售 #karryshare Unimat.HK Instagram: http://www.instagram.com/unimathk_official/










沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...