2024年4月4日 星期四

Emma Zero Gravity 太空零感床褥 帶嚟全新零重睡眠體驗 每晚sweet dream

 



大家每日忙碌工作過後返到屋企最享受嘅moment會係幾時呢?
我就認為係睡眠🛌時刻喇
優質睡眠 唔單止會影響每日心情
對人體健康重構成莫大影響添

自從最近我投入咗Emma嘅懷抱
依家每晚都可以享受到全新零重嘅睡眠體驗🥰 每日起身當然精神奕奕喇 ☀️

我之所以揀Emma 床褥全因產品均由德國🇩🇪專業團隊設計研發 全歐洲製造
當中超過 30 位睡眠科學家、神經科學家、產品設計師和德國工程師
加上Emma係歐洲🇪🇺獲獎🏅最多嘅床褥品牌
絕對有信心保證💕

我揀嘅💎Emma Zero Gravity 太空零感床褥
由7層物料設計而成 每一層都非常講究

最獨特之處係以嶄新AirGrid技術打造
由超彈性聚合物製成
可即時適應不同體形 舒緩壓力點 立即回彈 帶嚟獨特嘅『太空零感』優質睡眠💤

AirGrid物料觸感涼爽🧊
令我好快就可以進入夢鄉 享受更深層次睡眠
非常適合香港潮濕悶熱嘅天氣㗎

再配合埋AeroFoam技術以排除濕氣
令Zero Gravity透氣性極高
佢仲係一系列Emma床褥中最透氣嘅床褥添🥰

我最欣賞佢擁有7區獨立袋裝彈簧設計
(頭部、肩膀、腰部、臀部、大腿和腳)
貼心設計為身體不同部位提供最佳支撐及穩定脊椎

💎Emma Zero Gravity 太空零感床褥
集🌟舒適 🌟減壓 🌟支撐於一身
性價比非常高

我仲入手埋呢款以人體工學設計嘅抗氧化美肌枕
以高科技益生菌面料打造 增強肌膚抗氧性
瞓住覺 輕鬆變靚啲 簡直係女性恩物🤭
側瞓時仲唔使擔心壓迫面部而引起皺紋

依家Emma 仲有🐣復活節大優惠🌈
🔥人氣精選貨品更低至半價發售
只要用埋我嘅個人❣️ #優惠碼 :KARRYREEL
🛍️購物仲享額外9折優惠添🤩

https://www.emma-mattress.hk/zh/?utm_source=instagram&utm_medium=influencer&utm_campaign=Karry_tsang&utm_code=KARRYREEL

想晚晚都有好夢 Sweet dreams ✨😘
大家都唔好錯過啦💫

🔍立即到 @emma.mattress.hk 了解更多喇

#emmamattress #emma #床褥 #mattress #hklife #hklifestyle #hklifestyleblogger #香港生活 #hkblogger #hkbloggerlife #hkinfluencer #hkmicroinfluencer #hkfamily #hkparents #jetso #購物優惠 #優惠價 #hkonlineshopping #hkonlinestore #hkonlineshop #親子blogger #hkkid #wearehkkid #hkbabyblogger

#karryshare

沒有留言:

張貼留言

保得Bontaste 純橄欖油 蘊含豐富不飽和脂肪酸 適合全家人食用

  因為平日工作✈️忙碌關係 我特別珍惜可以喺屋企同家人共聚天倫嘅時刻 每逢親自下廚 我都以健康為大前提🥰 所以最近轉咗由意大利🇮🇹原樽入口嘅 💛保得Bontaste 🫒純橄欖油 適合多種烹調方式(包括煎、炒、煮、焗) 蘊含豐富不飽和脂肪酸 有助降低壞膽固醇 改善心臟...