2024年9月6日 星期五

期間限定嚐鮮價$10 即嘆維他™️新鮮茶系列

 夏天熱辣辣🥵

我最❤️鍾意嘅消暑方法就一定係嘆🧊冰凍飲品😍



🌱維他™️新鮮茶系列 就係我嘅近期大愛💕

全因採用高質茶葉冷泡而成 完美鎖住茶葉精華

✔️無添加色素同防腐劑

✔️再配合冷鏈運送

✔️確保盒盒香港鮮製 🚛直送到各個銷售點

品質有保證 💯

加上一開即飲 隨時隨地都可以安心嘆茶



整個系列 仲有4款口味任我揀🤩 包括

🍋檸檬茶

🍎蘋果紅茶

🍯蜂蜜綠茶

以及茶味升級咗嘅🍑蜜桃紅茶

全部都係低糖配方 飲得更健康

帶俾我最💫新鮮嘅味覺享受 消暑又解渴🧊


我自己就最❤️鍾意 🌱維他🍑蜜桃紅茶

採用優質斯里蘭卡錫蘭紅茶 ➕

加上香甜蜜桃汁 有助提升茶鮮

味道配搭得宜 口感順滑帶層次🥰

每啖均帶甜甜桃香茶鮮 🌱 夠曬refresh

獨有口味令人一試難忘



依家 7-11 仲有🌈限時優惠

❣️優惠期:即日起至9月10日

維他™️新鮮茶系列💥「嚐鮮價$10/盒」‼️


❣️優惠期:9月11至24日

維他™️新鮮🍑蜜桃紅茶 及 🍎蘋果紅茶

💥「嚐鮮價$10/盒」‼️


你哋都唔好錯過 快啲去🛒入貨喇💨


#維他新鮮茶 #盒盒新鮮FreshToGo #低糖

#香港製造 #不添加色素及防腐劑

#冷鏈新鮮運送


@vitafamilyhk


#karryshare


Vita Family

沒有留言:

張貼留言

Pixi Hello Kitty A for Apple面膜  全面改善肌膚乾燥暗啞

  外國天氣變化一向比較大 所以平日出trip✈️ 我一定會帶備面膜 要改善肌膚乾燥暗啞問題 最近就用緊呢款 💚Pixi Hello Kitty A for Apple 🍏 特別針對改善❣️老化❣️乾燥❣️暗啞等多重肌膚問題 配方蘊含多種維生素精華 能迅速有效滲透🧽至肌膚底...