2021年3月19日 星期五

【Nordgreen】丹麥直送 全球免運費

 追求簡約生活嘅我

每次出門前都習慣挑選一啲設計簡約嘅小飾物為自己嘅造型點綴一吓 最近呢隻由丹麥直送嘅【Nordgreen】手錶⌚就成為我近期嘅大愛 戴上設計簡約嘅飾物除咗有助突顯個人風格,亦可為造型增添幾分優雅


我手戴嘅係配襯咗粉紅色全皮錶帶《Infinity》系列 錶帶亦可選配其他顏色或金屬錶帶 方便迎合不同造型嘅你


每售出一隻手錶⌚,【Nordgreen】會將部分款項捐助到「健康」、「教育」和「環境」三個主題相關的全球非營利性合作組織(消費者可自由選擇自己喜愛嘅公益項目)。實行一邊購物,一邊做善事,真正有效回饋社會


喺呢個浪漫嘅三月【Nordgreen】更特別準備咗優惠俾大家 凡於官網惠顧,即免費贈送精緻錶帶 我仲有額外優惠送俾大家(link in Bio : IG@Karry113) 即日起,於以下連結購物時: https://bit.ly/3kCR8PS 輸入我個人專屬優惠碼 《karry85》 即可享85折優惠 (適用於台灣和全球官網上所有商品,包括折扣商品) 全球免運費 丹麥直送


Nordgreen IG @nordgreenofficial_taiwan #nordgreen #nordgreenofficial #nordgreenwatches #丹麥 #丹麥直送 #全球免運費 #karryshare #brandambassador #influencer #hkinfluencer #hkkol #onlinestore #onlineshopping #onlineshop #watch #watchoftheday #watchesofinstagram #文青 #文青風 #文青穿搭 #hkgirl #hkgirls #hkgirlstyle #女生穿搭 #女生日常 #手錶 #cabincrew #cabincrewlifestyle #jetso #優惠

沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...