2021年3月20日 星期六

荃灣區火鍋放題《Twenty First》廿一前 仲有串物、炸串、炸物任點任食

 限聚令有所放緩

我就係時候放肆一下食餐好

打邊爐一向係我至愛 今次就嚟到荃灣區食火鍋放題


座落於21樓嘅《Twenty First》廿一前 兩旁設有寬躺落地玻璃 餐廳設計時尚簡約明亮 環境舒適感覺乾淨衞生 座位寬闊保持適當距離 店員服務態度親切有禮 啱曬一家大細、三五知己同行


今次我就upgrade個鴛鴦鍋底揀咗 1️清甜椰子雞湯 ➕ 2️麻辣湯 椰子雞湯夠晒足料,而且味道清甜 (你懂的:屬個人私心推介) 點好湯底,店員隨即有效率地為我哋送上日式刺身拼盤➕泰式生蝦作頭盤小食 刺身夠曬新鮮爽甜 對於一心剩係嚟食火鍋嘅我嚟講 簡直係一大驚喜


《Twenty First》廿一前 主打火鍋放題 保證你食到飽 但原來仲有其他日式料理熟食以供選擇 包括串物、炸串、炸物,全部都係即叫即燒/炸,保證熱辣辣♨ 款式應有盡有 最重要係食物質素亦都有保證


火鍋配料除咗有食肉獸朋友最喜歡嘅雞肉、牛肉、豚肉任點任食之外,餐廳仲特別為每位惠顧嘅朋友送上「海鮮拼盤一客」 虎蝦新鮮爽口、魚片嫩滑鮮甜、墨魚夠曬彈牙 真係叫人喜出望外
去到半自助區: ▶ 冷盤除咗有日式沙律 仲有你估都估唔到嘅芝士拼盤、莎樂美腸,選擇多到你唔信,唔知仲以為自己食緊自助餐 ▶ 當然仲配備火鍋必備嘅新鮮食材:各類蔬菜|粉麵類|肉丸類,款式包羅萬有 ▶ 各類飲品任飲、新鮮水果、甜品雪糕任食


今次喺《Twenty First》廿一前 午餐時間食足兩個鐘 都只係每位$128 (此價錢以基本火鍋湯底計算) ~ 價錢親民 夠晒優惠 ~ 食物質素有保證 ~ CP值超高 整體用餐經驗非常滿意 我最欣賞餐廳食物選擇夠豐富又新鮮 一次過滿足晒我呢個「吃貨」嘅幾個願望 夠曬驚喜


「火鍋控」嘅你都快啲約埋三五知己去體驗下啦
#廿一前 #twentyfirst #火鍋 #火鍋放題 廿一前 Twenty First

沒有留言:

張貼留言

PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 讓妳今夏隨時隨地擁有陽光古銅膚色

  眨吓眼就到夏天☀️ 想隨時隨地擁有健康膚色 我靠PIXI On-the-Glow Bronze 潤色棒 出街前只需於臉頰和嘴唇輕輕一抹 即時有助提亮膚色 顯得容光煥發💫 PIXI 潤色棒蘊含豐富水果萃取物 為肌膚提供超級抗氧保護 加上人蔘及蘆薈成份 有助舒緩鎮靜肌膚 同時調...